Száll a Szamár

Az elmúlt hét az utazás jegyében telt.
Egész pontosan biciklin indult, mégpedig fel a Kraví Horára, ami bevallom, csak most tudatosult bennem, milyen komoly dőlésszögű domboldal, közben eleredt az eső, de nem, nem áztam meg, még csak szemerkélt, amikor indultam, hányadik oldalon tart a tördelés? …aztán gyalogosan folytatódott, noigen, most már megáztam, már nincs sok hátra, épp bekerült a Vica békenarancsa (Világnak való, 4. oldal)... és az volt benne a legeslegszebb, hogy velünk párhuzamosan is rajzolódtak ki utak, mégpedig pár ezer kilométerrel odébb... Helsinkiig van három órám buszon, azalatt megírom, repülőtéren csatlakozom wifire és küldöm.. majd egy smssel folytatódott, hogy ne haragudjunk, de ez a cikk már csak landolás után, Pestről fog megérkezni, elszállt tehát egy szamártöredék Európa fölött, mi pedig nem haragudtunk, hiszen még csak a majdnem a felében tartottunk, főszereplőt utaztattunk mi is, megadtuk a módját, öt hintóval érkezett (Kazinczy, 12-13.oldal)... aztán vonattal folytatódott, de csak egyedül szálltam vonatra, hosszú-hosszú ideig zötyögtem, kisárgultak a repcemezők közben, majd repültünk egyet együtt virtuálisan, a brünni Pod ořechyból egyenesen Debrecenbe (Kocsmablues, 18-19.oldal), és mikor újra vonatra szálltam, elállt az eső, kiderült, hogy a finnek bezzeg lelkiismeret-furdalás nélkül, teljes semmiben járnak szaunába (Voyage, 22. oldal). 
Magára a Szamárra is vár még egy vonatút, Boskovicéből jön haza. Ez most az ő útja lesz...

...tehát szurkolnunk kell neki, hogy megérkezzen a ma esti buliba. És hogy majd együtt sörözhessen veled és Pepin bácsival pénteken a Paradigmában. Sok szeretettel várunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése